تموم شد.یتیم شدیم..+بابا شمایید؟؟-با که کار داری دختر جان؟+شما مردی را که رویش را پوشانده باشد و گونی بر دوش داشته باشد ندیدید؟-بااو چه کار داری؟+او بابای من است!البته بابا که نه به او میگویم بابا.-اسم بابایت را نمیدانی؟+نه.پرسیدم.اما نگفت.-اگر بابا دیگر نیاید چه؟+عه چرا نیاید؟تازه میخواه اولین تجربه ی کلاس رفتنم....
ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت: 5:01